Handelsbetingelser
Frisør Shoppen ApS
Arnold Nielsens Boulevard 60
2650 Hvidovre
CVR nr.: 43334786
Telefon: 53 64 40 04
Email: info@frisor-shoppen.dk
Frisør Shoppen ApS tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 17 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 39 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Dine varer sendes med Post Nord eller GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-2 hverdage efter bestillingen. For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Frisør Shoppen ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Frisør Shoppen ApS
Arnold Nielsens Boulevard 60
2650 Hvidovre
Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag;
- Hvor du modtager ordren.
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer der består af flere partier/dele.
- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@frisor-shoppen.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:
Frisør Shoppen ApS
Arnold Nielsens Boulevard 60
2650 Hvidovre
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.
- Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.
- Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.
- Aviser, tidskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
- Aftaler indgået på offentlig auktion.
- Varer, der forringes eller forældes hurtigt.
Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Frisør Shoppen ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@frisor-shoppen.dk
Selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og er kommet ind til vores hjemmeside via dem, kan dit køb stadig blive omfattet af Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er at registrere dig inden for 60 minutter efter dit køb. At blive medlem er gratis og tager mindre end tre minutter!
Få køberbeskyttelse med PriceRunner Danmark
Få Köpgaranti med PriceRunner Sverige
PriceRunner Købsgaranti sikrer dig i tilfælde af skade på varen ved levering, ødelagt vare, hvis en vare mangler ved levering, hvis varen er forkert eller fejlbehæftet eller hvis levering af varen udebliver. Husk på, at bestillingen skal være adresseret til dig som forbruger.
Erstatning betales kun for anskaffelsesomkostninger, fragtudgifter og den direkte økonomiske skade, du som kunde har lidt. Ingen økonomisk kompensation gives for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
Besøg PriceRunner for at se de endelige regler og vilkår samt en liste med kategorier, der er undtaget garantien.
Har du nogen spørgsmål?
Vores mest ofte stillede spørgsmål
Frisør Shoppen ApS
Arnold Nielsens Boulevard 60
CVR: 43334786
Mail: info@frisor-shoppen.dk
Tlf: +45 53 64 40 04
Hvordan kan I tilbyde så lave priser?
Hos Frisør Shoppen bestræber vi altid efter, at kunne tilbyde de bedste priser på markedet. Derfor opkøber vi vores produkter af forskellige distributører rundt i Europa. Alle leverandører er nøje udvalgte, samtidigt med at alle leveringer bliver undersøgt for at sikre produkternes autenticitet.
Hvilke fragtmuligheder tilbyder I?
På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun fragt via GLS, dette indeholder hjemmelevering, erhvervslevering, samt levering til pakkeshop. Den adviserede leveringstid er 1-3 hverdage. Dog oplever vi oftest, at ordrer modtages dagen efter de er blevet sendt fra os.
Hvornår kan jeg forvente at min ordre bliver klargjort?
Ordre modtaget inden kl. 17:00 mandag til fredag bliver klargjort og afsendt samme dag. Ordrer modtaget fredag efter kl 17, og i løbet af lørdag og søndag bliver afsendt mandag morgen.
Er produkter på lager?
Alle produkter som tilbydes af Frisør Shoppen er produkter, som er på lager, og derfor kan blive afsendt med det samme. Vi tilbyder ikke produkter, som ligger på fjernlager eller som sendes af en underleverandør. Derfor kan vores produkter blive afsendt med det samme.
Er det muligt at afhente min ordre fysisk?
Det er muligt at afhente alle ordrer på adressen Arnold Nielsens Boulevard 60, 2650 Hvidovre. Når “Afhentning” bliver valgt som leveringsmetoden, klargør vi din ordre. Når ordren er klar til afhentning, vil du blive underrettet. Afhentningsordrer er klar indenfor 2 timer af vores åbningstider og kan hentes i tidsrummet 10-16 mandag til fredag og 10-13 Lørdag.
Er det muligt at få mængderabat?
Vi ønsker, at alle vores kunder skal have mulighed for at købe de bedste produkter på markedet til en overskuelig pris. Derfor har vi modsat vores konkurrenter ingen krav om mængdekøb for at opnå en rimelig pris, da vi mener at din salon skal kunne købe de varer, som I har brug for.
Er det muligt at købe med leverandørkredit?
Hvis du ønsker at købe med Leverandørkredit, bedes du sende en mail til info@frisor-shoppen.dk. Efter kreditgodkendelse vil du modtage yderligere information angående den pågældende aftale. Ved leverandørkredit kræves en kreditgodkendelse fra vores samarbejdspartnere.
Er I autoriseret Olaplex forhandlere?
At være “autoriseret forhandler” kræver at produkter bliver opkøbt direkte hos den danske distributør. I det tilfælde vil det ikke være muligt at tilbyde de priser som Frisør Shoppen gør. Vi køber dog vores produkter af forskellige officielle distributører i lande som Tyskland, Holland og Spanien, som på samme måde uddelegere titlen “Autoriseret forhandler”. Det skal siges, at vi står 100% indenfor alle produkter.
Kan I også forhandle mit yndlingsprodukt?
Vi ønsker altid at forstørre vores udvalg, inklusiv dine yndlingsprodukter. Send gerne en mail til info@frisor-shoppen.dk med dit forslag, så prøver vi vores bedste for at tilbyde disse.